Bij ons kan je terecht, op elk moment!

Heb je een ongeval, schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken? Werd je opgenomen in het ziekenhuis? Heb je dringend hulp en bijstand nodig?

Vervelend! Gelukkig kan je via KBC Mobile of KBC Touch eenvoudig een ongeval, schade, autopech of een ziekenhuisopname aangeven.
De apps laten je ook toe om eenvoudig contact met ons op te nemen.

Heb je een hospitalisatie- of omniumverzekering? Dan krijg je meteen een dossier dat je in de app kunt opvolgen.

Bij andere schadegevallen ontvangen wij (of VAB bij pech ) automatisch de nodige info zodra je aangifte doet. Daar gaan wij meteen mee aan de slag om je schade af te handelen. Je krijgt zo snel mogelijk een update van je dossier.

Meer info: Schade aangeven bij je verzekering - KBC Bank & Verzekering

Uiteraard blijven wij je ook graag persoonlijk verder helpen bij ons op kantoor, via telefoon of via email. Contacteer ons op 089 49 17 19 of op kantoor.hasevoets@verz.kbc.be