Ons kantoor is uw eerste aanspreekpunt voor uw klachten.

Wordt er geen overeenstemming bereikt, kan u terecht bij KBC-Klachtenmanagement:

  • Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven
  • klachten@kbc.be
  • Telefoon: 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend)
  • Fax: 016 86 30 38.

Komt u ook hier niet tot een aanvaardbare oplossing, dan kan u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen (https://www.kbc.be/klachten-suggesties.html). U behoudt uiteraard steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

verzekeren op maat van uw onderneming

Als zelfstandige ondernemer wil je je zaak, jezelf en je personeel goed beschermen. Wij bekijken daarom graag welke verzekeringen je nodig hebt. Zo zorgen onze experts er al van bij de start voor dat je goed beschermd bent, zodat jij je met een gerust…


Lees bericht

Bij ons kan je terecht, op elk moment!

Heb je een ongeval, schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken? Werd je opgenomen in het ziekenhuis? Heb je dringend hulp en bijstand nodig?

Vervelend! Gelukkig kan je via KBC Mobile of KBC Touch eenvoudig…


Lees bericht